Сервіс відділ

Тарифи СЦ Цифровик

ПослугаЦіна, грн.
Відновлення ОС (системний блок)100
1+ дрібні апаратні проблеми50
Фіз. чистка системника, від50
2+ кожен вентилятор (із заміною термопасти, термопрокладок, та при можливості змазка вентиляторів)50
3Зборка / Апгрейд ПК, комплектуючими замовника, від100-300
4Фіз. чистка ноутбука в залежності від моделі ноутбука (із заміною термопасти, термопрокладок, та при можливості змазка вентиляторів)250-500
5Заміна/відновлення розємів у планшеті, від200
6Заміна/відновлення розємів у ноутбуці, від300
7Ремонт БЖ до ноутбука, від (без вартості запчастин)100
8Діагностика у разі відмови від ремонту, від100
9Прочистка картриджа/ друкуючої головки, від100
10Заправка чорнильного картриджа, від30
11Заправка тонер-картриджа, (без вартості тонера)50
12Заміна запчастин тонер-картриджа, (без вартості матеріалів)30
13Встановлення/оновлення карт на GPS-навігатор, від100
14Встановлення/оновлення карт на GPS-навігатор TomTom, від100
15Прошивка планшета на Android, від100
16Прошивка китайського планшета на Android, від200
17Відновлення заводських налаштувань планшета на Android, від50
Вартісь зберігання починаючи з 31 дня після ремонту10/день
Утилізація пристрою після 90 днів

Правила передачі виробу на ремонт та післяремонтне зберігання

  1. Клієнт передає, а Виконавець приймає для проведення ремонту та післяремонтного зберігання виріб.
  2. Вартість ремонту погоджується сторонами за результатами діагностики виробу.
  3. У разі незгоди Клієнта із заявленою сумою ремонту, повідомленою за результатами діагностики, сплаті підлягає виключно вартість діагностики згідно прейскуранту Виконавця.
  4. Після завершення ремонту чи його недоцільності, або якщо за результатами діагностики буде виявлено що виріб не підлягає ремонту силами Виконавця, то Виконавець повідомляє про це Клієнта, а останній зобов’язаний самостійно отримати виріб назад не пізніше ніж 30 календарних днів після повідомлення.
  5. Клієнт повинен сплатити повну вартість ремонту/діагностики не пізніше моменту повернення йому виробу, а в разі необхідності заміни цінних складових – здійснити їх повну передоплату.
  6. В будь-якому випадку, Клієнт зобов’язаний самостійно отримати у Виконавця переданий на ремонт і зберігання виріб не пізніше ніж через 60 календарних днів з моменту здачі виробу в ремонт.
  7. Зберігання виробу після закінчення строку визначеного у п.6 чи п.4 здійснюється на платній основі. Вартість одного дня зберігання виробу становить 10 грн. 00 коп.. Клієнт повинен сплатити повну вартість зберігання в момент отримання ним виробу.
  8. У разі, якщо Клієнт не витребує виріб протягом 90 календарних днів з моменту здачі виробу в ремонт та/або не сплатить повної вартості діагностики/зберігання, Виконавець вправі в односторонньому порядку утилізувати виріб.
  9. Клієнт підтверджує свою повну згоду та розуміння викладених вище умов, обізнаність із прейскурантом Виконавця, правилами виконання ремонту, а також факт добровільної передачі виробу Виконавцеві в момент здачі виробу.

Сервісний центр

«ЦИФРОВИК»

Поділитись

Опубликовать в LiveJournal

2 коментарі


    1. Вітаємо.
      Для уточнення зверніться, будь-ласка, у сервіс-відділ за тел. 096 6852637.

      Відповіcти

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *