Тарифи СЦ Цифровик

Послуга Ціна, грн.
Відновлення ОС (системний блок) 50
1 + дрібні апаратні проблеми 20
Фіз. чистка системника 20
2 + кожен вентилятор (із заміною термопасти, термопрокладок, та при можливості змазка вентиляторів) 15
3 Зборка / Апгрейд ПК, комплектуючими замовника, від 50
4 Фіз. чистка ноутбука в залежності від моделі ноутбука (із заміною термопасти, термопрокладок, та при можливості змазка вентиляторів) 50-100
5 Заміна/відновлення розємів у планшеті, від 100-130
6 Заміна/відновлення розємів у ноутбуці, від 150
7 Ремонт БЖ до ноутбука, від (без вартості запчастин) 40
8 Діагностика у разі відмови від ремонту 40-100
9 Прочситка картриджа/ друкуючої головки, від 50
10 Заправка чорнильного картриджа, від 25
11 Заправка тонер-картриджа, (без вартості тонера) 30
12 Заміна запчастин тонер-картриджа, (без вартості матеріалів) 15
13 Встановлення/оновлення карт на GPS-навігатор, від 50
14 Встановлення/оновлення карт на GPS-навігатор TomTom, від 60
15 Прошивка планшета на Android, від 60
16 Прошивка китайського планшета на Android, від 80
17 Відновлення заводських налаштувань планшета на Android, від 30
18 Встановлення Root на Android, від 30
19 Прошивка Ipad/ Iphone, від 100
Вартісь зберігання починаючи з 31 дня після ремонту 10/день
Утилізація пристрою після 90 днів

Правила передачі виробу на ремонт та післяремонтне зберігання

  1. Клієнт передає, а Виконавець приймає для проведення ремонту та післяремонтного зберігання виріб.
  2. Вартість ремонту погоджується сторонами за результатами діагностики виробу.
  3. У разі незгоди Клієнта із заявленою сумою ремонту, повідомленою за результатами діагностики, сплаті підлягає виключно вартість діагностики згідно прейскуранту Виконавця.
  4. Після завершення ремонту чи його недоцільності, або якщо за результатами діагностики буде виявлено що виріб не підлягає ремонту силами Виконавця, то Виконавець повідомляє про це Клієнта, а останній зобов’язаний самостійно отримати виріб назад не пізніше ніж 30 календарних днів після повідомлення.
  5. Клієнт повинен сплатити повну вартість ремонту/діагностики не пізніше моменту повернення йому виробу, а в разі необхідності заміни цінних складових – здійснити їх повну передоплату.
  6. В будь-якому випадку, Клієнт зобов’язаний самостійно отримати у Виконавця переданий на ремонт і зберігання виріб не пізніше ніж через 60 календарних днів з моменту здачі виробу в ремонт.
  7. Зберігання виробу після закінчення строку визначеного у п.6 чи п.4 здійснюється на платній основі. Вартість одного дня зберігання виробу становить 10 грн. 00 коп.. Клієнт повинен сплатити повну вартість зберігання в момент отримання ним виробу.
  8. У разі, якщо Клієнт не витребує виріб протягом 90 календарних днів з моменту здачі виробу в ремонт та/або не сплатить повної вартості діагностики/зберігання, Виконавець вправі в односторонньому порядку утилізувати виріб.
  9. Клієнт підтверджує свою повну згоду та розуміння викладених вище умов, обізнаність із прейскурантом Виконавця, правилами виконання ремонту, а також факт добровільної передачі виробу Виконавцеві в момент здачі виробу.

 

Сервісний центр

«ЦИФРОВИК»

Поділитись

Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal

6 visitors online now
1 guests, 5 bots, 0 members