Тарифи СЦ Цифровик | ||
| Послуга | Ціна, грн. | |
| Відновлення ОС (системний блок) | 100 | |
| 1 | + дрібні апаратні проблеми | 50 |
| Фіз. чистка системника, від | 50 | |
| 2 | + кожен вентилятор (із заміною термопасти, термопрокладок, та при можливості змазка вентиляторів) | 50 |
| 3 | Зборка / Апгрейд ПК, комплектуючими замовника, від | 100-300 |
| 4 | Фіз. чистка ноутбука в залежності від моделі ноутбука (із заміною термопасти, термопрокладок, та при можливості змазка вентиляторів) | 250-500 |
| 5 | Заміна/відновлення розємів у планшеті, від | 200 |
| 6 | Заміна/відновлення розємів у ноутбуці, від | 300 |
| 7 | Ремонт БЖ до ноутбука, від (без вартості запчастин) | 100 |
| 8 | Діагностика у разі відмови від ремонту, від | 100 |
| 9 | Прочистка картриджа/ друкуючої головки, від | 100 |
| 10 | Заправка чорнильного картриджа, від | 30 |
| 11 | Заправка тонер-картриджа, (без вартості тонера) | 50 |
| 12 | Заміна запчастин тонер-картриджа, (без вартості матеріалів) | 30 |
| 13 | Встановлення/оновлення карт на GPS-навігатор, від | 100 |
| 14 | Встановлення/оновлення карт на GPS-навігатор TomTom, від | 100 |
| 15 | Прошивка планшета на Android, від | 100 |
| 16 | Прошивка китайського планшета на Android, від | 200 |
| 17 | Відновлення заводських налаштувань планшета на Android, від | 50 |
| Вартісь зберігання починаючи з 31 дня після ремонту | 10/день | |
| Утилізація пристрою після 90 днів | ||
Правила передачі виробу на ремонт та післяремонтне зберігання
- Клієнт передає, а Виконавець приймає для проведення ремонту та післяремонтного зберігання виріб.
- Вартість ремонту погоджується сторонами за результатами діагностики виробу.
- У разі незгоди Клієнта із заявленою сумою ремонту, повідомленою за результатами діагностики, сплаті підлягає виключно вартість діагностики згідно прейскуранту Виконавця.
- Після завершення ремонту чи його недоцільності, або якщо за результатами діагностики буде виявлено що виріб не підлягає ремонту силами Виконавця, то Виконавець повідомляє про це Клієнта, а останній зобов’язаний самостійно отримати виріб назад не пізніше ніж 30 календарних днів після повідомлення.
- Клієнт повинен сплатити повну вартість ремонту/діагностики не пізніше моменту повернення йому виробу, а в разі необхідності заміни цінних складових – здійснити їх повну передоплату.
- В будь-якому випадку, Клієнт зобов’язаний самостійно отримати у Виконавця переданий на ремонт і зберігання виріб не пізніше ніж через 60 календарних днів з моменту здачі виробу в ремонт.
- Зберігання виробу після закінчення строку визначеного у п.6 чи п.4 здійснюється на платній основі. Вартість одного дня зберігання виробу становить 10 грн. 00 коп.. Клієнт повинен сплатити повну вартість зберігання в момент отримання ним виробу.
- У разі, якщо Клієнт не витребує виріб протягом 90 календарних днів з моменту здачі виробу в ремонт та/або не сплатить повної вартості діагностики/зберігання, Виконавець вправі в односторонньому порядку утилізувати виріб.
- Клієнт підтверджує свою повну згоду та розуміння викладених вище умов, обізнаність із прейскурантом Виконавця, правилами виконання ремонту, а також факт добровільної передачі виробу Виконавцеві в момент здачі виробу.
Сервісний центр
«ЦИФРОВИК»
Permalink
Скільки коштує заміна жорсткого диска
Permalink
Вітаємо.
Для уточнення зверніться, будь-ласка, у сервіс-відділ за тел. 096 6852637.