Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару належної якості

Згідно статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути виміняний або повернутий у магазин упродовж 14 днів, якщо дотримані наступні умови:

– присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку)

– товарний вигляд збережений – тобто залишилися всі ярлики, наклейки та інші аксесуари з комплекту товару в незмінному вигляді

– товар не використовувався, у випадку з мобільними телефонами це значить, що з телефону не було здійснено дзвінків (крім першого тестового дзвінка) і деяких інших дій (фотографування, SMS і т.д.). Кожен мобільний телефон має внутрішній лічильник часу розмови, по якому сервісний центр і визначає, чи був мобільний телефон у використанні чи ні.

Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару неналежної якості

Згідно статті 8 Закону про захист прав споживачів, якщо після купівлі товару був виявлений який-небудь дефект, товар може бути обміняний або повернений у магазин тільки в 2-х наступних випадках:

– якщо дефект взагалі не може бути усунутий;

– якщо після усунення дефект заново виникає, і його повторне усунення займає більше 14-ти днів.

Порядок дій покупця при виявленні дефекту:

1. Надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника (список сервісних центрів можна подивитися тут: “Авторизовані сервісні центри”).

2. Сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару й видасть відповідний висновок.

Можливі варіанти висновку:

1. Про те, що товар має механічні пошкодження – у такому випадку дія гарантії припиняється й товар не може бути виміняний або повернутий.

2. Про те, що товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту – у такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.

3. Про те, що товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту – у цьому випадку покупець надає товар разом з висновком сервісного центру й іншими документами, і магазин або міняє товар на інший такий же або повертає покупцю гроші.

Порядок дій покупця при бажанні обміняти або повернути товар належної якості:

– надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника;

– сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару й видасть відповідний висновок;

– у тому випадку, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні й були дотримані всі вимоги статті 9 Закону, товар може бути представлений у магазин(разом із висновку з АСЦ) для обміну або повернення.

У кожному разі, перед тим, як заявити в магазин про своє бажання обміняти або повернути товар, покупцю необхідно звернутися в офіційний сервісний центр. Роль сервісного центру полягає в тому, щоб визначити:

– чи має товар дефекти;

– чи переборні дефекти;

– чи переборні дефекти протягом 14 днів;

– чи був товар у використанні.

Поділитись

Опубликовать в LiveJournal

3 visitors online now
0 guests, 3 bots, 0 members